Interimsløsninger med respekt for fagligheden

Sammen med vores Associate Consultants skaber vi fremdrift, driver projekter og løser komplekse problemstillinger for dig – uden nogen længerevarende oplæring eller onboarding af konsulenterne. De har set udfordringerne før, og de har løsningen, så de kan gøre en forskel fra dag ét.

"Vi gør meget ud af at finde de rigtige interimskonsulenter til vores hold, så du som kunde har vished for at kvaliteten er i top."
mikael-square

Mikael Juhl

Partner

Erfarne konsulenter der skaber værdi

Det er dit finansteam, der sikrer, at du opnår de ønskede resultater, uanset hvilke processer og IT-systemer, der er til rådighed. Derfor vægter vi erfaring højt, når vi finder den rette interimskonsulent til at løse din opgave.

Vi samarbejder udelukkende med selvstændige, erfarne konsulenter (+10 års relevant erfaring), der hurtigt kan træde til og gøre en forskel, uanset om behovet er opstået i kølvandet på en kritisk opsigelse eller bunder i et projekt, der skal drives og løses af en erfaren profil.

Vores interimskonsulenter arbejder målrettet, finder løsninger og skaber hurtige resultater. De stiller ikke krav til onboarding og ledelse, og de er yderst selvkørende fra start til slut. De ved, hvad der virker, hvad der er realistisk, og hvordan løsningerne skal implementeres og omsættes til praksis. Men de ved det kun, fordi de har solid erfaring.

 

Interimsløsninger

Gaps og ledelse af finansielle projekter

Behovet for interimsløsninger kan opstå pludseligt eller være forankret i et projekt, der kræver styring og løsning af en erfaren profil. Fælles er, at interimsløsninger skal afhjælpe et her-og-nu-behov samtidig med, at de skal skabe mærkbare resultater.

Vi skelner mellem gap og projekt, når vi leverer interimsløsninger.

3 handlingsparametre

for en velfungerende finansafdeling

Nøglen til en succesfuld finansafdeling ligger i samspillet mellem mennesker, processer og IT-infrastruktur.

Mennesker:
Det er dit finansteams erfaring, viden, kompetencer og engagement, der sikrer, at du opnår de ønskede resultater.

Processer:
Dine processer er med til at øge produktiviteten, reducere fejl og sikre strømlinede arbejdsgange.

IT-infrastruktur:
Dit teknologiske fundament sikrer pålideligt datamanagement, automatisering og datadrevne beslutninger, der højner effektiviteten og nøjagtigheden i afdelingen.

Hvad er fordelen ved en interimsløsning?

En transparent forretningsmodel baseret på ordentlighed og tilfredshed

Vores forretningsmodel er 100 % transparent for alle parter, og vores konsulenter er hverken låst af klausuler eller udsat for en skæv fordeling af honorar. Vi belønner arbejdsindsats og initiativ, hvilket sikrer, at de bedste konsulenter vælger at samarbejde med os.  

Konsulenterne føler sig respekteret, involveret og forstået, hvilket fremmer tilfredshed og højt engagement ude hos dig som kunde.

David_Bischoff_382

David Bischoff

Partner
Rådgivning, Rekruttering & Interim

Mikael_Juhl_626_LOW

Partner
Rådgivning, Rekruttering & Interim

Per_Sørensen_208_LOW

Per Sørensen

Director

Linda_Göttsche_547_V2_LOW

Linda Göttsche

Senior Resource Manager 

Referencer

Vi har som rådgivere arbejdet tæt sammen med en lang række virksomheder på rekrutterings-, interims- og rådgivningsopgaver. Nogle udvalgte referencer fra de seneste år kan ses her:

Har du brug for hjælp?
Udfyld kontaktformularen, så vender vi fluks retur på din henvendelse.