Interimsløsninger med respekt for fagligheden
Med Right får du tilknyttet erfarne konsulenter, der hjælper dig til at skabe fremdrift, drive projekter eller løse nogle af jeres sværeste udfordringer – uden langvarig onboarding eller oplæring.
Mikael Juhl
Partner
Erfarne konsulenter der skaber værdi
Det er dit finansteam, der sikrer, at du opnår de ønskede resultater, uanset hvilke processer og IT-systemer, der er til rådighed. Derfor vægter vi erfaring højt, når vi finder den rette interimskonsulent til at løse din opgave.
Vi samarbejder udelukkende med selvstændige, erfarne konsulenter (+10 års relevant erfaring), der hurtigt kan træde til og gøre en forskel, uanset om behovet er opstået i kølvandet på en kritisk opsigelse eller bunder i et projekt, der skal drives og løses af en erfaren profil.
Vores interimskonsulenter arbejder målrettet, finder løsninger og skaber hurtige resultater. De stiller ikke krav til onboarding og ledelse, og de er yderst selvkørende fra start til slut. De ved, hvad der virker, hvad der er realistisk, og hvordan løsningerne skal implementeres og omsættes til praksis. Men de ved det kun, fordi de har solid erfaring.
Interimsløsninger
Gaps og ledelse af finansielle projekter
Behovet for interimsløsninger kan opstå pludseligt eller være forankret i et projekt, der kræver styring og løsning af en erfaren profil. Fælles er, at interimsløsninger skal afhjælpe et her-og-nu-behov samtidig med, at de skal skabe mærkbare resultater.
Vi skelner mellem gap og projekt, når vi leverer interimsløsninger.
3 handlingsparametre
for en velfungerende finansafdeling
Nøglen til en succesfuld finansafdeling ligger i samspillet mellem mennesker, processer og IT-infrastruktur.
Mennesker:
Det er dit finansteams erfaring, viden, kompetencer og engagement, der sikrer, at du opnår de ønskede resultater.
Processer:
Dine processer er med til at øge produktiviteten, reducere fejl og sikre strømlinede arbejdsgange.
IT-infrastruktur:
Dit teknologiske fundament sikrer pålideligt datamanagement, automatisering og datadrevne beslutninger, der højner effektiviteten og nøjagtigheden i afdelingen.
Lad os sammen gennemgå jeres behov
Book et møde med én af vores partnere. Sammen gennemgår vi:
- Jeres aktuelle situation og behov
- Jeres ønsker og målsætninger
- Jeres muligheder
Udfyld formularen og så vender vi hurtigt tilbage.
Lad os gennemgå jeres behov sammen
Book et møde med én af vores partnere. Sammen gennemgår vi:
- Jeres aktuelle situation og behov
- Jeres ønsker og målsætninger
- Jeres muligheder
Udfyld formularen herunder, og så vender vi hurtigt tilbage.
Hvad er fordelen ved en interimsløsning?
En transparent forretningsmodel baseret på ordentlighed og tilfredshed
Vores forretningsmodel er 100 % transparent for alle parter, og vores konsulenter er hverken låst af klausuler eller udsat for en skæv fordeling af honorar. Vi belønner arbejdsindsats og initiativ, hvilket sikrer, at de bedste konsulenter vælger at samarbejde med os.
Konsulenterne føler sig respekteret, involveret og forstået, hvilket fremmer tilfredshed og højt engagement ude hos dig som kunde.
Kontakt David, Mikael eller Linda for en samtale, hvor vi afdækker jeres behov og mulige løsninger.
Referencer
Vi har som rådgivere arbejdet tæt sammen med en lang række virksomheder på rekrutterings-, interims- og rådgivningsopgaver. Nogle udvalgte referencer fra de seneste år kan ses her: